20 yıllık deneyimin bir eseri olan stratejik dijital pazarlama yönetimi eğitimi ile en iyi uygulama örneklerinden ilham alacak, yeni stratejiler öğrenecek, öğrendiklerinizi uygulamaya teşvik olacak, dijital varlıklarınızı optimize edecek ve ölçümleyerek bilinçli kararlar alabileceksiniz.
- Yurtiçi ve yurtdışı satışlarını (ihracat) artırmak isteyen girişimciler, firma sahipleri, iş geliştirme, satış, e-ticaret ve pazarlama yöneticileri / uzmanları
- Markalaşmak, yurtdışına açılmak isteyen girişimciler,
- Dijital pazarlama çalışanlarını yönetmeyi / denetlemeyi öğrenmek isteyen firma sahipleri
- Pazarlama, reklam ve ajans maliyetlerini azaltmak isteyenler
- Kendi bünyesinde dijital pazarlama ekibi kurmak / uzmanlaştırmak isteyen firma sahipleri
- Kendi dijital ajansını kurmak isteyenler girişimciler
- Kendi internet reklamlarını profesyonelce yönetmek isteyenler
- Dijital ajanslarda çalışmak isteyen yeni mezunlar
- Dijital pazarlama ve sosyal medya alanında çalışmak isteyenler
Ücretsiz üyeliğiniz tamamlandığında online eğitime otomatik olarak yönlendirileceksiniz.
Eğitimin Ana Detayları
- Dijitalde markalaşma ve iletişim stratejileri
- Reklamların hazırlanması, optimizasyonu, ölçümlemesi ve maliyetleri azaltılması
- Dijital varlıklar ve içerik optimizasyonu
- Google Arama ağı, Google görüntülü ağ, Remarketing reklamları, Youtube reklamları
- Dijital medya planlama süreçleri ve pazarlama stratejileri
- Sosyal medya için araçlar, stratejiler, püf noktaları
- Başarılı uygulama örnekleri, case study’ler, videolar
- İşinizi Dijitale Taşıyın, Benzersiz Bir Deneyimi Keşfedin!
- Sosyal Medya Kimlere Fırsat, Kimlere Tezatlar ve Zorluklar Getiriyor?
- Dijitalde Başarılı Olmak İçin Neye Odaklanmalı?
- Dijital Pazarlamada Ölçme Pas Geçildiğinde Bilinçli Kararlar Mümkün mü?
- İstatistikler Bize Ne Söylüyor? Dijital Mecralar Geleneksel Yeri Alıyor!
- Dijital Dünya, Reel Hayatın Bir İzdüşümü mü?
- Googleda Hakkınızda Neler Kayıtlı? Web, Mobil Altyapı Skoru, Trendler Nedir?
- Sosyal Medya Paylaşımı Yapmak İçin En İyi Uygulamalar Nelerdir?
- Sosyal Medyada Hangi Etkileşim Daha Değerli, Nasıl Artırabilirsiniz?
- Hedeflerinize ulaşmak için ne kadar hazırsınız? Dijital Varlıklarınız Doğru Bir İmaj Yansıtıyor Mu?
- Dijitali Farkedip İlk Adımı Atmak mı, Sürdürülebilir Aksiyonlar Almak mı?
- Dijital Pazarlama Süreçleri Stratejik Olarak Nasıl Yönetilebilir?
- Dijital Reklamları Hedef Kitleye Özelleştir, Kümele ve Başarıyı Ölçümle
- Süreçlere Göre Dijital Medya Planı Nasıl Hazırlanır?
- Dijital Pazarlama İle Hangi Kazanımları Elde Edebilirsiniz?
- Sihirli Değnek; Zengin, Kreatif, Anlaşılır ve Etkili Dijital İçerik
- Dijitali Kullanmak ya da Kullanmamak, Harekete Geçmek İçin Beklemeyin!
- Google Ads – Arama Ağı – Çılgın Reklam Fikirleri
- Google Ads – Arama Ağı Reklam Uzantıları
- SEO – Arama Motoru Optimizasyonu
- Dijital Medyada Ziyaretçileri Kuşatan, Müşteriye Dönüştüren Teknoloji
- İlk 5 Saniyesi İnanılmaz Sonuçlar ve Etkileşim Sağlayan Video Nasıl Olur?
- Rakiplerinizden Farklılaşmanın Getirisi, Gözlerinize İnanamayacaksınız!
- Yöneticilerin Dijital Okuryazarlığı ve VizyonMedya’nın Başarı Hikayesi
- Dijital Pazarlamada Ölçme Pas Geçildiğinde Bilinçli Kararlar Mümkün mü?
- Sosyal Medyada Ne Zaman Kaş Yapayım Derken Göz Çıkar, Kriz Daha da Büyür?
- Hedef Kitlenize Eğlence & Motivasyon Sunun Gönüllü Olarak Size Gelsinler!
- Değerlerinize Sahip Çıkın, Hayatı Kolaylaştırın Gönüllere Hitap Edin!
- Pozitif Yaklaşımla Katma Değer Vaad Edin!
- FİNAL: Keşfet, aksiyon al & uygula, ölçümle ve optimize et!
Nihat KILIÇ, 20 yıllık iş hayatında, ticaret, pazarlama ve iş geliştirme deneyimleri, organizasyon ve yöneticilik yetenekleriyle kurumların vizyonu ve hedefleri doğrultusunda nitelikli, ölçülebilir, sonuç odaklı ve bütünleşik çalışmalar yapmıştır.
2011 yılında Pazarlama iletişimi yüksek lisansı yapan Nihat KILIÇ, Vizyon Medya Genel Müdürü, Dijital Kampüs genel koordinatörü, Kolektif Export yönetim kurulu üyesi, Exima Group yönetim kurulu üyesi, CNR Holding Uluslararası Projeler Koordinatörü, Türkiye Patent Hareketi derneği icra kurulu üyesi ve stratejik danışman, MÜSİAD genel merkez ihracatı geliştirme komitesi yönetim kurulu başkan yardımcısı, Basım, Yayım, Medya sektör kurulu başkan yardımcısı ve Perakende & E-ticaret Sektör Kurulu başkan yardımcısı görevlerini üstlenmiştir.
Birçok üniversite, seminer ve panelde konuşmacı ve moderatör, Demoday startup değerlendirme organizasyonlarında jüri üyeliği, uluslararası öğrencilere yönelik staj programlarında eğitmen ve mentörlük başta olmak üzere birçok görev almıştır.
İş ve akademi dünyasında markalaşma, kurumsallaşma, patent, inovasyon, dijital dönüşüm, globalizasyon, pazarlama, e-ticaret, sosyal girişimcilik alanlarındaki faaliyetlerim ile kişi ve kurumların gelişimi, girişimcilerin yeni pazarları, iş fikirleri ve modellerini keşfetmelerini, satışlarını, ihracatlarını ve karlılığını artıracak, operasyon maliyetlerini azaltacak, iş süreçlerini iyileştirecek, işbirligi ve kümelenme farkındalığı oluşturacak başarılı çalışmalara imza atmıştır.