-
Stratejik Dijital Pazarlama Yönetimi
20 yıllık deneyimin bir eseri olan bu eğitimi hemen keşfedin!
Ücretsiz Eğitime Hemen Başla
Ücretsiz Fuar & İhracat Strateji Rehberini İndir ve İhracat Hedeflerini Gerçekleştir!
Rehber İle fuar öncesi ve sonrası pazarlama stratejilerinizle ihracat hedeflerinizi hızlandırın.
Fuarların Olası Fırsatları ve Riskleri:
Global fuarlara katılım, fırsatlarla dolu ancak doğru strateji olmadan zaman ve bütçe kaybına yol açabilir.
Fuarlardan En iyi Verimi Almak İçin Çözüm:
Rehberimizle hedef pazar analizi, dijital kampanya önerileri ve satışa dönüştürme yöntemlerini öğrenin.
Ücretsiz Fuar Rehberinin Faydaları:
Fuar dönüşüm oranınızı artıracak dijital pazarlama ipuçları.
Yeni müşteriler ve iş ortaklarıyla bağlantı kurma yolları.
İhracat ve Franchising Konulu Fuar Röportajı
Fuarlarda İhracat Başarısını Artırmanın İpuçları!
Fuarlarda markanızı nasıl öne çıkarabileceğinizi biliyor musunuz?
Size özel hazırladığımız “Fuarlara Katılım & İhracat Stratejisi Rehberi” ile:
- Hedef pazar araştırmalarını nasıl yapacağınızı,
- Fuar öncesi ve sonrası dijital pazarlama yöntemlerini,
- Potansiyel müşteri verilerini toplama ve analiz etme taktiklerini öğrenebilirsiniz.
Rehberin Avantajları:
- Fuar başarı oranınızı artırın.
- Doğru müşterilere ulaşarak dönüşüm sağlayın.
- Markanızı globalde tanıtmanın etkili yollarını keşfedin.
- Rehberimizle hedef pazar analizi, dijital kampanya önerileri ve satışa dönüştürme yöntemlerini öğrenin.
- Fuar dönüşüm oranınızı artıracak dijital pazarlama ipuçları.
- Yeni müşteriler ve iş ortaklarıyla bağlantı kurma yolları.
Fuar Katılım Rehberi İçeriği Ana Başlıkları
a) Dijital Varlıklarınızı Optimize Edin
b) E-posta Pazarlama Kampanyaları
c) Sosyal Medya Kampanyaları
d) Hedef Pazar Araştırması
a) Dijital ve Fiziksel Tanıtımın Entegrasyonu
b) Hedefli Veri Toplama
c) Etkileşimli Stand Tasarımı
d) Sosyal Medya Anlık Paylaşımları
a) Ziyaretçi Verilerinin Değerlendirilmesi
b) Dijital Pazarlama Kampanyalarını Devam Ettirin
c) Başarı Hikayeleri ve Referanslar
- Hedef pazarda fuar öncesi ve sonrası reklam kampanyaları yürütmek için etkili platformlar.
- Fuar sırasında topladığınız müşteri verilerini yönetmek ve kişiselleştirilmiş iletişim sağlamak için.
- Fuar için özel sosyal medya içerikleri ve görseller oluşturmak için.
- Fuar Katılımı KPI’ları
- Dijital Pazarlama KPI’ları
KPI (Temel Performans Göstergesi): Başlangıçta belirlenen hedeflerin sürecin sonunda ne ölçüde gerçekleştiğinin ölçümüdür.
Stratejik Dijital Pazarlama Yönetimi Eğitimi
20 yıllık deneyimin bir eseri olan stratejik dijital pazarlama yönetimi eğitimi ile en iyi uygulama örneklerinden ilham alacak, yeni stratejiler öğrenecek, öğrendiklerinizi uygulamaya teşvik olacak, dijital varlıklarınızı optimize edecek ve ölçümleyerek bilinçli kararlar alabileceksiniz.
Eğitimde Öğrenecekleriniz
- Dijitalde markalaşma ve iletişim stratejileri
- Reklamların hazırlanması, optimizasyonu, ölçümlemesi ve maliyetleri azaltılması
- Dijital varlıklar ve içerik optimizasyonu
- Google Arama ağı, Google görüntülü ağ, Remarketing reklamları, Youtube reklamları
- Dijital medya planlama süreçleri ve pazarlama stratejileri
- Sosyal medya için araçlar, stratejiler, püf noktaları
- Başarılı uygulama örnekleri, case study’ler, videolar
Ücretsiz Eğitim İçin Formu Doldurun
Fuar Rehberi ve Eğitimi Hazırlayan Nihat KILIÇ Hakkında
Nihat KILIÇ, 20 yıllık iş hayatında, ticaret, pazarlama ve iş geliştirme deneyimleri, organizasyon ve yöneticilik yetenekleriyle kurumların vizyonu ve hedefleri doğrultusunda nitelikli, ölçülebilir, sonuç odaklı ve bütünleşik çalışmalar yapmıştır.
2011 yılında Pazarlama iletişimi yüksek lisansı yapan Nihat KILIÇ, Vizyon Medya Genel Müdürü, Dijital Kampüs genel koordinatörü, Kolektif Export yönetim kurulu üyesi, Exima Group yönetim kurulu üyesi, CNR (Fuarcılık) Holding Uluslararası Projeler Koordinatörü, Türkiye Patent Hareketi derneği icra kurulu üyesi ve stratejik danışman, MÜSİAD İşadamları Derneği genel merkez ihracatı geliştirme komitesi yönetim kurulu başkan yardımcısı, Basım, Yayım, Medya sektör kurulu başkan yardımcısı ve Perakende & E-ticaret Sektör Kurulu başkan yardımcısı görevlerini üstlenmiştir.
Birçok üniversite, seminer ve panelde konuşmacı ve moderatör, eğitmen ve mentörlük başta olmak üzere birçok görev almıştır.
İş ve akademi dünyasında markalaşma, kurumsallaşma, patent, inovasyon, dijital dönüşüm, globalizasyon, pazarlama, e-ticaret, sosyal girişimcilik alanlarındaki faaliyetlerim ile kişi ve kurumların gelişimi, girişimcilerin yeni pazarları, iş fikirleri ve modellerini keşfetmelerini, satışlarını, ihracatlarını ve karlılığını artıracak, operasyon maliyetlerini azaltacak, iş süreçlerini iyileştirecek, işbirligi ve kümelenme farkındalığı oluşturacak başarılı çalışmalara imza atmıştır.
Ücretsiz Eğitim İçin Formu Doldurun
Kolektif Export B2B İhracat Platformuna Ücretsiz Üye Olun, İhracata Yolculuğuna Hemen Başlayın!
7/24 Çalışan, Her Dili Konuşan Yapay Zeka Destekli Sanal İhracat Asistanı ile İhracatınızı Katlayın!
Yapay zeka destekli Sanal İhracat Asistanı ile “cevapsız veya geç kalan mesajlara, kaçan satışlara, yabancı dil bariyerlerine, mazeretsiz işi bırakma, müşteri verisi kaybı, iletişim kopukluğuna ve yüksek personel maliyetlerine ve verimsizliğe” son verin!
Müşteri kaybınızı azaltın, Müşteri destek maliyetlerini düşürün, Satışları ve ihracatınızı artırın!