GSM operatörlerinin pazarlama amaçlı ürünlerini marka ve tüketicileriyle buluşturur.
Teknolojik ve inovatif çözümleriyle markaların pazarlama stratejilerine ve taktiklerine uygun pazarlama kampanya kurguları geliştirip geniş kapsamlı uygulanmalarını sağlar.
Markalara sunduğu mobil ve teknolojik tabanlı çözümleriyle tüketici bağlılığı yaratıcı programlar geliştirip, yaratıcı çözümler sunar.
Marka işbirlikleriyle çapraz promosyonlar geliştirir.
« GSM – Marka İşbirliği Modeli «
Marka , GSM operatörü ile işbirliği yaparak özel bir fırsat/kampanya sunar.
Ulaşılmak istenilen hedefleme kriterleri belirlenir.
Operatör izinli veritabanından aboneler bu kriterlere göre sorgulanır ve seçilir.
Marka, kampanyasına uygun mesaj kurgusunu seçer: Unique kod, Link
Hedeflenen abonelere GSM Operatörü tarafından SMS/MMS gönderilir.
Marka yüksek ROI ve yüksek CTR sağlar.
Hedefli SMS/MMS
GSM Operatörü ve diğer dijital promosyon ürünleriyle tüketici ödüllendirme kampanyaları.
Kampanya özelinde SMS tabanlı veya Web sitesi / mobil uygulama yazılımı
Operatör Cell Broadcast – Baz istasyonu yeteneği ile istenilen hedef kitle özelinde kampanya iletişim ürünleri.
GSM Operatörü izinli veri tabanı ile Özel Kitle Hedefleme
Kullanım Bilgileri
- Özel ilgi alanı
- Online alışverişçi
- İstenilen web sitelerini ziyaret eden
- Mobil app kullanııcısı
- Çağrı merkezi araması yapan
- Vb.
Demografi
- Cinsiyet
- Yaş
- Lokasyon
Lokasyon
- Kayıtlı adres bilgisi
- Yaşanılan il/ilçe bilgisi
- AVM ve cadde hedefleme
- Havalimanı
Tarifeler ve Müşteri Segmentleri
- Ev kadınları
- Beyaz yaka çalışan
- Premium segment
- Üniveriste öğrencisi
- Plaza çalışanı
- Vb.